Voor wie is de ICT Servicedesk interessant?

Outsourcen van uw IT-support is interessant wanneer uw bedrijf zelf niet de capaciteit heeft voor een eigen IT-afdeling. Ook wanneer u wilt kunnen terugvallen op de kennis en ervaring van een specialistisch support-team zijn wij u graag van dienst.

Steeds profiteert u bij C3 ict van een proactieve en persoonlijke aanpak. Ons overzichtelijke supportteam staat voor u klaar en denkt met u mee.

In de servicedesk zijn de volgende functionaliteiten ondergebracht (en eventueel in een onderhoudscontract (SLA) vastgelegd):

  • 1e en 2e lijns Helpdesk
  • Telefonische ondersteuning
  • Verhelpen van storingen
  • Informatieverzoeken
  • Wijzigingsopdrachten
  • Beheer van eindgebruikers
  • Ondersteuning op locatie

Liever voorkomen dan genezen

Natuurlijk doet ons supportteam zijn best uw storing vakkundig en snel te verhelpen. Liever nog voorkomen wij problemen met uw ICT. Door uw hardware en software juist in te richten en tijdig beveiligingsupdates uit te voeren, back-ups te maken en te scannen op virussen en malware kunnen de meeste problemen worden voorkomen.

Vaak zien wij dat een onderhoudscontract op lange termijn goedkoper is dan AD-HOC helpdesk werkzaamheden.